خرید بهترین اسکاج ظرفشویی اسفنجی

خرید بهترین اسکاج ظرفشویی اسفنجی نیاز شما را در خرید پاک کننده ظروف آشپزخانه به طور کامل برطرف می کند.!!! با خرید اسکاج ظرفشویی از تولید کنندگان داخلی حمایت کنید.

خرید بهترین اسکاج

اسکاج ها با محیط مرطوبی که دارند محل مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها هستند! در این مطلب نکاتی پیرامون ضد عفونی کردن اسکاج آموزش داده می شود! به علاوه درباره اسکاج مناسب و چگونگی سفارش آن مطالبی بیان می کنیم.!!! با ما همراه باشید و با کسب اطلاعات در این زمینه و امکان سفارش! و خرید انواع اسکاج های اسفنجی از سراسر کشور.
اسکاج های ظرفشویی بسیار کاربردی هستند از تمیز کردن ظروف گرفته تا شست و شوی کابینت ها را می توان به وسیله آنها انجام داد به علاوه گاهی برخی افراد از اسکاج ها برای تمیز کردن گاز نیز استفاده می کنند… اما مسئله اینجاست چقدر به بهداشت و پاکیزگی اسکاج ها اهمیت میدهید؟ و تمیز بودن آنها چه تاثیری دارد؟

اهمیت ضد عفونی کردن اسکاج های ظرفشویی

شاید باورتان نشود اما اسکاج ها منبع عظیمی از میکروب و آلودگی هستند،! همه ما میدانید محیط های مرطوب بهترین جای برای رشد قارچ ها و میکروب ها هستند! این مطلب کاملا بصورت علمی تایید شده است به نحوی که به ادعای برخی از پژوهشگران در هر 4.5 سانتی متر از یک اسکاج ظرفشویی بیش از 134 هزار باکتری وجود دارد.

که برخی از آنها مانند ای کولی، سالمونلا، کمپیلو باکتر سبب مسمومیت غذایی میشوند! که به راحتی منتقل می شون از این رو لازم است اسکاج های ظرفشویی را هر دو روز یک بار کاملا استریل کرده و از هرگونه آلودگی تمیز کنید! همچنین هر هفته یا دوهفته ای یک بار اسکاج نو بخرید از آن در جهت شستو شوی ظروفتان استفاده کنید.

اهمیت ضد عفونی کردن اسکاج های ظرفشویی

چگونه بهترین اسکاج ظرفشویی را ضد عفونی کنیم؟

راه ها و روش های گوناگونی برای استریل کردن اسکاج های ظرفشویی وجود دارد.! شما می توانید بعد از مطالعه این روشها بهترین و مناسب ترین راه را برای ضد عفونی و پاکیزه کردن! اسکاج ظرفشویی تان انتخاب و سپس عملی کنید.
استفاده از آب با دمای صد درجه جهت میکروب کشی:! شما به سادگی تنها با استفاده از آب می توانید اسکاج خود را آنتی باکتری کنید! به نحوی که ابتدا قابلمه ای از آب را روی حرارت مستقیم قرار میدهید! و زمانی که به جوش آمد اسکاج خود را در آن قرار می دهید، این روش برای اسکاج های سیمی بسیار مناسب است.

  1. محلول آب و مایع سفید کننده: برای تهیه این محلول باید ظرفی را 90 درصد از آب پرکنید و سپس 10 درصد آن را مایع سفید کننده اضافه کنید حال اسکاج های ظرفشویی تان را در رون آن قرار دهید اینگونه بخوبه اسکاج ظرفشویی شما ضدعفونی می شود.
  2. مایکرویو: شما می توانید یک ظرف را پر از آب کنید! سپس اسکاج ظرفشویی یا اسفنج تان را در درون آن قرار دهید و ظرف مد نظر را داخل مایکرویو قرار دهید! همانطور که مایکرویو میکروب ها را از غذای شما می زداید می تواند اسکاج ظرفشویی اسفنجی یا سیمی شما را آنتی باکتری کند.، اما دقت داشته باشید! آب ظرف تمام نشود و اسکاج شما نسوزد.
  3. استفاده از محلول سرکه و آب:! شما می توانید علاوه بر استفاده از سرکه برای ضد عفونی کردن سرویس بهداشتی و حمام برای میکروب زدایی اسکاج تان نیز استفاده کنید.

چگونه بهترین اسکاج ظرفشویی را ضد عفونی کنیم؟

اسکاج ظرفشویی

امیدوارم مواردی که بیان کردم برایتان مفید واقع شود.
اما برای خرید اسکاج باید بهترین و مناسب ترین اسکاج! را که طبق استاندارد های اساسی و سلیقه شما باشد را انتخاب کنید،! درضمن برای خرید اسکاج ظرفشویی اسفنجی و سیمی می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر ضمن ارتباط با نماینده فروش انواع اسکاج های ظرفشویی، علاوه بر دریافت قیمت اصلی و دقیق؛! سفارش عمده یا خرده خرید اسکاج را انجام دهید.! جهت اطلاع بیشتر از خرید بهترین اسکاج ظرفشویی اسفنجی با ما در ارتباط باشید.

در پناه حق.

اسکاج ظرفشویی

منبع: اسکاج بافی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما