خرید عمده اسکاج سیمی نورد شده

مرکز خرید اسکاچ تفلون شور نورد شده عمده به دلیل اطلاع رسانی کلی که برای معرفی محصول انجام شده و آشنایی کامل خریداران با جنس مورد نظر رونق فراوانی دارد. اسکاج سیمی نورد شده همان طور که از نامش پیداست سیمی می باشد و برای شستن انواع ظروف با مایع ظرفشویی استفاده می شود و از نظر کیفیت فوق العاده می باشد.

خرید عمده اسکاج سیمی نورد شده

منظور از اسکاج سیمی نورد شده چیست؟

منظور از اسکاج سیمی نورد شده چیست؟

اسکاچ بافتنی همان اسکاج های ابری می باشند که سطح رو و زیر آن ها از سیم پوشانده شده است و همین باعث شده سطح زبر و خشنی داشته باشند. مزیت های فوق العاده این محصول باعث شده بازار داغی داشته باشد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • دوام و استحکام خوبی دارد و باگذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • سطح زبر آن ها باعث شده بتوان به راحتی چربی ها، غذاهای سوخته شده و ضایعات غذایی باقی مانده روی ظروف را از بین ببرد.
  • در مقابل مواد سفید کننده و ضد عفونی کننده مقاومت بالای دارد به طوری که می توان هر چند روز یکبار آن را ضد عفونی کرد تا تمام باکتری ها و ویروس های آن از بین برود.
  • لبه این اسکاج ها پارچه ای به اندازه یک سوراخ دوخته شده است تا بتوان به راحتی آن را به آب چکن سینک ظرفشویی آویزان کرد تا آبش برود و از رشد میکروب ها و ویروس ها جلوگیری شود.
  • در رنگ و اندازه های متنوعی تولید می شود.
  • هنگامی که مایع ظرفشویی روی آن ها ریخته می شود به دلیل داشتن ابر کف فراوانی ایجاد می شود که این به نوبه خودش می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های خرید مایع ظرفشویی شود.

اسکاج سیمی نورد شده را از کجا بخرم؟

اسکاج سیمی نورد شده را از کجا بخرم؟

اسکاج سیمی نورد شده را می توانید از مجموعه ما خرید کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید تولید اسکاج نورد شده با استفاده از بهترین دستگاه های پیشرفته روز دنیا و مطابق با استاندارد های بهداشتی انجام می شود تا بتوان به بهترین نحوه رضایتمندی مشتریان را بدست آورد.

از این نوع اسکاج ها می توان برای از بین بردن چربی های روی هود و اجاق گاز هم استفاده کرد برای این منظور کمی از مایع ظرفشویی را روی آن ها می ریزیم و چربی ها را پاک می کنیم و سپس با یک دستمال خشک سطح مورد نظر را خشک می کنیم.

به جای سیم های ظرفشویی برای سفید کردن دیگ و قابلمه های روی می توان از اسکاج های سیمی نورد شده استفاده کرد. سطح زبر آن ها باعث شده به محض برخورد با چربی ها و ضایعات غذایی آن ها را از بین ببرند و دیگر نیازی به کشیدن بیش از حد آن ها بر روی ظروف نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما