اسکاج سیمی نورد شده دو سر خالی درجه یک

اسکاج درجه یک : اسکاج سیمی نورد شده دو سر خالی توسط دستگاه های مختلفی تولید می شوند. از مشخصات اسکاج سیمی نورد شده می توان به دارا بودن سیم مفتول درجه یک اشاره کرد همچنین تمام قابلیت های اسکاج ضد خش را دارا می باشند.

یکی از مشخصات مهم این اسکاچ سبز ها زنگ نزدن آن ها می باشد. همچنین از پوست در برابر ضربه و خوردگی در حین ظرف شستن محافظت می کنند. به همین دلیل در بین انواع اسکاج ها خیلی محبوب و پر فروش می باشند و مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند .

تولیدی اسکاج در تهران

مجموعه تولیدی ما در شهر تهران با تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی با مواد اولیه درجه یک درخدمت شما می باشیم . فروش اسکاج ، ابر اسکاچ و… بصورت عمده با هدیه و تخفیف های فوق العاده . تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی در ابعاد و رنگ های مختلف با کیفیت عالی . فروش اسکاج ، سیم ، ابر اسکاچ و…به صورت کیلویی و با امکان ارسال به سراسر کشور .امکان عقد قرارداد با تمامی فروشگاههای لوازم پلاسکو و لوازم آشپزخانه.

شما می توانید اسکاج سیمی را از فروشگاه های سراسر کشور تهیه و مورد استفاده قرار دهید.! جهت اطلاع بیشتر از تولید کننده اسکاج سیمی همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع بیشتر از اسکاچ نرم درجه یک با ما در تماس باشید.

تولیدی اسکاج در تهران

خرید و قیمت اسکاج سیم بافت دو سر خالی

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: 20 گرم

وزن با بسته بندی: 1500 گرم

رنگ: سبز

جنس: ابر و نخ و سیم

مناسب برای: مناسب شستشو انواع ظروف

سایر توضیحات: پک 6 تایی اسکاج سیمی دوسر خالی 20000 تومان

ابعاد: 90 ×130

درباره محصول

اسکاج سیمی دوسر خالی

ابر 15 ویژه + سیم نورد شده + 3 نخ 150 دور دوخت

نایلون ضد خش

خرید و قیمت اسکاج سیم بافت دو سر خالی

اسکاج سیمی سیلک – سیم ظرفشویی

شایان توجه است که بدلیل استفاده از سیم در اسکاج سیمی مسلما نمیتوانید از آن برای شستشوی ظروف تفلون استفاده کنید چون باعث بروز آسیب خراشیدگی آن خواهد شد اما موضوع کاربردی چربی زدایی اسکاچ سیمی امری غیرقابل انکار است که باعث محبوبیت آن مابین بیشتر بانوان خانه دار گردیده تا حدی که در امر بالا بردن میزان فروش ان نسبت به باقی محصولات موجود و شبیه نیز تاثیرگذار بوده است. امروزه درصد بالای از فروش اسکاج در دنیا و کشور عزیزمان ایران به اسکاج سیمی سیلک و سیم ظرفشویی اختصاص یافته.  اسکاج سیمی توسط کارخانجات و کارگاه های اسکاج بافی تولید و روانه بازارهای سراسر کشور می شود.

تولید کنندگان اسکاج سیمی با اگاهی از این موضوع که این اسکاج مرغوب یعنی اسکاج سیمی، می تواند انتخابی ایده آل و درست برای انتخاب خانواده های محترم باشد، این محصول را تولید و به بازار فروش عرضه می دارد.

اسکاج سیمی سیلک - سیم ظرفشویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما