عرضه کننده اسکاج نانو جهیر

اسکاج جهیر یکی از بهترین نوع اسکاج می باشد که از طرفداران خیلی فراوانی در همه جا برخوردار بوده و در بین مردم محبوبیت بسیار بالایی دارد.

تاثیر فوق العاده ای در برق انداختن ظروف دارد و لکه چربی را روی سطوح آن فوری از بین می برد و وجود آن در هر خانه ای ضروری می باشد.

عرضه کننده اسکاج نانو جهیر، این محصول باکیفیت و مرغوب را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است که می توانند آن را تهیه کنند.

عرضه کننده اسکاج نانو جهیر

ویژگی های اسکاج نانو جهیر

ویژگی های اسکاج نانو جهیر برای ویژگی های اسکاج نانو جهیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جنس این اسکاج صد در صد نخی است و از نوع نانو بوده و ضد باکتری می باشد و به همین خاطر ماندگاری بالایی دارد و مدت زمان بیشتری می توان از آن نگهداری کرد.
  2. ضد میکروب است و به دلیل دارا بودن خاصیت نانو از منتقل شدن میکروب ها و باکتری ها به دست ها و ظروف جلوگیری می کند و به هیچ عنوان اجازه رشد و تکثیر به آن ها نمی دهد.
  3. عالی ترین و بهترین مواد اولیه در تولید این اسکاج به کار رفته است به همین دلیل دوام و استحکام زیادی دارد به طوری که در هنگام شست و شوی ظرف های فلزی و سنگین اصلا پاره نمی شود و همچنین قدرت پاک کنندگی خیلی بالایی داشته و هر گونه آلودگی و چربی را بر روی آن ها به راحتی از بین می برد.
  4. اسکاج نانو جهیر خاصیت ضد بو و ضد میکروبی دارد و از به وجود آمدن بو های ناخوشایند و نامطبوع که از رشد باکتری و میکروب ها حاصل می گردد جلوگیری می کند.
  5. یک طرف آن پارچه ای است و برای ظروفی مثل تفلون مناسب بوده چون این ظرف نباید خراش بردارد و یک طرف دیگر آن سیمی می باشد و برای ساییدن ظرف های سنگین مانند دیگ مناسب است.

قیمت روز اسکاج نانو جهیر

قیمت روز اسکاج نانو جهیر امروزه این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شدید مورد استقبال قرار گرفته و تقاضا برای آن خیلی زیاد بوده به همین جهت قیمت روز اسکاج نانو جهیر از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد و همچنین برای راحتی مشتریان عزیز، سایت های اینترنتی معتبر و فروشگاه های مجازی در نظر گرفته شده که از این طریق می تواننند هم قیمت اسکاج جهیر را مشاهده کنند و هم می توانند با خیالی آسوده این کالای مورد نظر را با قیمت مناسب و ارزان تر در بسته بندی های زیبا و در هر تعدادی که می خواهند سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن و سر وقت جلوی درب خانه خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما