قیمت اسکاج سیمی فله

امروزه اسکاج ها در انواع و اشکال مختلف به بازار عرضه شده اند. یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین نوع اسکاج فله اسکاج سیمی است که در طرح های گوناگون ایجاد می شود.

برای مثال : بعضی از آنها به شکل تمام سیم ساخته می شوند که مخصوص ظروف بزرگ آشپزخانه های هتل ها و یا رستوران ها، مانند دیگ و ظروف روحی هستند . نوع دیگر این اسکاج ها با اسفنج ترکیب می شود و برای لکه بری از سطح ظروف بسیار مناسب تر است.نوع دیگری از این اسکاج ها با لطافت بهتری تولید می شوند و برای شستن هرنوع ظرف کاربرد دارند ; هم ظروف شکننده و هم ظروفی با درجه حساسیت پایین تر ،به طور کل اکثر اسکاج سیمی هایی که خریداری می شوند برای شستن ظروف و سطوح کثیف با درجه چربی و مقاومت بالا استفاده می شوند.

<a href=قیمت اسکاج سیمی فله” class=”img-responsive aligncenter”>

تفاوت اسکاج بافتنی فانتزی و اسکاج سیمی

تفاوت اسکاج بافتنی فانتزی و اسکاج سیمی

در سال 1950 یکی از شرکت های آمریکایی به نام 3M یک زیر مجموعه به نامه اسکاچ برایت (Scotch Brite) معرفی کرد ، که امروزه به آن اسکاج گفته می شود.

درگذشته از دستگاه های جوراب بافی که به دلایلی خراب شده بودند و به درد تولید نمی خوردند دستگاه های اسکاج  می ساختند. برای اینکار با اندکی تغییر در ساختار و گذاشتن یک جمع کن که اسکاج های بافته شده را جمع می کرد ، یک دستگاه اسکاج بافی می ساختند.  

این دو نوع اسکاج تفاوت های قابل توجهی دارن برخی از این موارد شاید نظر شما را برای خرید اسکاج عوض کند :

  1. اسکاج بافتنی فانتزی علاوه بر کارایی و شستن ظروف از زیبایی ویژه ای نیز برخوردار هستند ، ولی در ساختار اسکاج های سیمی بیشتر به کارایی آنها توجه شده است تا زیبایی.
  2. استفاده اسکاج های بافتنی بیشتر در خانه ها رواج دارد و از اسکاج سیمی بیشتر در اماکن غذاخوری عمومی مانند رستوران ها و آشپز خانه ها استفاده می شوند.
  3. قبل از پیدایش اسکاج های سیمی که توسط تولیدی ها ساخته می شوند اسکاج های بافتنی با خلاقیت و هنر بانوان تولید می شدند.
  4. ساختار اسکاج بافتنی از الیاف طبیعی مانند پشم و انواع کاموا می باشد و مناسب ظروف بلورین می باشند اما اسکاج های سیمی از الیافی با درجه زبری متفاوت ساخته می شوند و علاوه بر ظروف بلورین سطوح دیگری را نیز تمیز می کنند.

موارد استفاده از اسکاج سیمی کیلویی

موارد استفاده از اسکاج سیمی کیلویی

بیشترین کاربرد اسکاج سیمی کیلویی در آشپزخانه ها می باشد. این محصول به دلیل کارایی آسان و شستشو سطوح مختلف بدون اینکه هیچ آسیبی به ظروف یا وسایل وارد کند طرفدارهای بسیاری دارد.

یکی از ابزار های کلیدی شستشو این نوع اسکاج ها می باشند و همیشه در آشپزخانه ها کارایی دارند.  

اسکاج سیمی کیلویی ، بنا به کارایی مفید بیشتر در آشپزخانه های بزرگ مانند رستوران ها و تهیه غذا ها به فروش می رسد. 

علاوه بر آشپزخانه های بزرگ در آشپزخانه های معمولی نیز از این نوع اسکاج ها استفاده می شوند ، که نشان از خوب بودن این محصول دارد.

نکات مهم در انتخاب سیم ظرفشویی فله

نکات مهم در انتخاب سیم ظرفشویی فله

از جمله پرکار برد ترین اشیائی که در خانه استفاده می شوند اسکاج یا سیم های ظرف شویی هستند. اگر به استفاده از سیم ظرفشویی و اسکاچ در طول شبانه روز خود دقت کنید ، متوجه کاربرد بسیار زیاد این دو محصول در آشپزخانه می شوید ، و شاید این مسئله شما را ترقیب به خرید اسکاچ و سیم ظرفشویی فله بکند.

اکثر ما نحوه استفاده از سیم ظرف شویی و اسکاچ را تا حدودی بلد هستیم ، اما با این حال چندین نکته وجود دارد که اکثراً مورد توجه قرار نمی گیرند و گاهاً عواقب بسیار خطرناکی به همراه دارد . مهم ترین نکته دقت به تمیز و پاکیزه بودن اسکاج یا سیم ظرفشویی می باشد .شاید با خود بگویید وقتی اسکاج یا سیم ظرفشویی همیشه با مواد شوینده در ارتباط هستند دیگر نیاز به شستشو ندارند ، اما این طرز تفکر اشتباه است.تمامی اسکاج ها کم و بیش محل مناسب برای رشد انواع باکتری ،میکروب ، قارچ ، کپک ، جرم و … می باشد . برای پیشگیری از مبتلا شدن به بعضی از بیماری ها می بایست اسکاج و سیم ظرف شویی را تمیز نگهداریم.

نحوه تمیز کردن اسکاچ:

اسکاج را میتوان از طریق ماکروویو تمیز کرد. تحقیقات محققان دانشگاه فلوریدا در سال 2006 نشان میدهد ، با قرار دادن اسکاج به مدت 4 دقیقه در ماکروویو تمامی باکتری ها انگل ها و ویروس ها را از بین میبرد.

برای ضد عفونی کردن اسکاچ با ماکرویو ابتدا:

  1. حداکثر آب آن را جذب کنید : تمامی مواد روی اسکاج را جدا و سپس 30 ثانیه  زیر آب شستشو کنید تا وقتی که تمامی اسکاج با آب پر شود ، در حین نگه داشتن اسکاج را اصلاً فشار ندهید ، بگذارید در حد ممکن آب جذب کند.
  2. گذاشتن داخل ماکروویو : بعد از پشت سر گذاشتن مرحله پیشین اسکاج را در کاغذ مناسب ماکروویو بگذارید و سپس داخل ظرفی در دار مناسب ماکروویو قرار دهید ، دقت داشته باشید که درب ظرف را کامل نبندید و اجازه خروج هوای داخل ظرف را بدهید.
  3. یک فنجان آب همراه ظرف اسکاج داخل ماکروویو قرار دهید : دقت کنید ک فنجان یا ظرف مورد نظر مناسب ماکروویو باشد ، فنجان و ظرف را در حد امکان نزدیک به هم و فنجان را در مرکز ماکروویو قرار دهید. این کار برای جلوگیری از احتراق اسکاج داخل ماکروویو می باشد.
  4. روشن کردن ماکرو ویو : به مدت 60 ثانیه ماکروویو را روشن کنید ، پس از 60 ثانیه چک شود اگر اسکاج خیس نبود دوباره خیس شده و به مدت 60 ثانیه داخل ماکروویو قرار دهید . اجازه دهید اسکاج 10 دقیقه داخل ماکروویو بماند تا خنک شود . چنان چه بوی بدی به مشامتان خورد  دوباره این عملیات را انجام دهید. اکثر اسکاج ها بعد از دیدن حرارت بوی بدی می دهند. اگر چنین بویی احساس نکردید نیاز به انجام دوباره عملیات نیست.
  5. چلاندن : در آخرین مرحله پس از گذشت 10 دقیقه دقت کنید که اسکاج داغ نباشد ، سپس اسکاج را برداشته و با فشار بچلانید.

دقت کنید اسکاج الیاف سیمی نداشته باشد ، چون امکان آسیب زدن به دستگاه می باشد.

اسکاج ها و سیم های ظرفشویی بعد از یک مدت غیر قابل استفاده میشوند ، دقت کنید پس از مدتی اگر رنگ اسکاچ یا سیم ظرفشویی تغییر کرد سریعاً اقدام به تعویض آنها بکنید . پس از شستشوی ظروف اسکاج یا سیم ظرفشویی را بشویید و داخل جای اسکاجی قرار دهید و اجازه دهید به طور کامل خشک شوند.

هرگز از اسکاجی که برای شستشوی تخته گوشت استفاده می کنید برای شستشوی ظروف استفاده نکنید.

لیست قیمت اسکاج سیمی فله

لیست قیمت اسکاج سیمی فله

از آنجا که فروش اسکاج در انواع مدل و کاربرد انجام می شود ، قاعدتاً به نرخ های مختلفی عرضه می شوند. اسکاج و سیم ها اکثراً به طور عمده به فروش می روند زیرا اغلب مشتریان به شکل کلی خرید می کنند و چون دارای انواع مختلفی هستند ، به صورت بسته های بزرگ یا کوچک توزیع می شوند ، در عین حال فروش به شکل عمده یا فله نسبت به خرده فروشی به صرفه تر می باشد.

امروزه قیمت برخی از اسکاج ها یا سیم ها با تخفیف به بازار عرضه می شوند که به همین منظور بسیاری از سایت ها با هم در رقابت هستند.

برخی از فروشندگان به شکل فله خریداری کرده و به صورت خرده فروشی عرضه می کنند تا بعضی از مصرف کنندگان قدرت خرید داشته باشند.

این محصول باید به طور ماهانه عوض شود ، زیرا باکتری و کثیفی های زیادی به خود جذب میکند.

برای خرید اسکاج روش های مختلفی امکان پذیر است از جمله فروش اسکاج سیمی فله و تعداد عمده به دو روش آنلاین و حضوری امکان پذیر می باشد . شما میتوانید با مراجعه به  محصولات از قیمت این محصول اطلاع یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما