مراکز پخش اسکاج سیم استار به صورت عمده

اسکاج سیم استار محصولی کاربردی برای تمیز کردن انواع ظروف در آشپزخانه های خانگی و صنعتی است. این محصول دارای ویژگی های کیفی و کمی مختلفی است که به بررسی آنها خواهیم پرداخت. همچنین به عنوان مراکز پخش آنلاین، انواع اسکاج سیم استار عمده را با قیمت تولیدی در اختیار خریداران عمده قرار می دهیم.

مراکز پخش اسکاج سیم استار به صورت عمده

جدیدترین مدل های اسکاج سیم استار

جدیدترین مدل های اسکاج سیم استار اسکاج ها محصولاتی را شامل می شوند که برای تمیز کردن انواع ظروف، سطوح و … مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات از نظر جنس، شکل ظاهری و ویژگی های کیفی تنوع بسیار زیادی دارند. اسکاج سیمی، ابری، سیم فر، پارچه ای و ترکیبی از اسنفج و سیم نمونه هایی از ارقام موجود در بازار به شمار می آیند. یکی از مدل های جدید اسکاج سیم استار نمونه های مستطیل شکل و ترکیب از اسنفج و سیم ضد زنگ است.
لایه میانی این محصول یک اسفنج نسبتاً ضخیم در ابعاد 9*13 سانتی متری قرار دارد. اطراف و لایه بیرونی آن نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و عمر مفید آن زیاد است.
از جمله کاربردهای انواع اسکاج سیم استار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شستشوی انواع ظروف شیشه ای، چینی و پلاستیکی و چدنی
  • مناسب برای مواد غذایی چسبیده و سوخته به ظروف به علت داشتن سطح زبر
  • امکان تمیز کردن سطوحی مانند سنگ کابینت
  • مناسب برای تمیز کردن اجاق گاز، فر، یخچال و …

توجه کنید که اسکاج سیم استار که دارای لایه ضخیم و زبر استیل ضد زنگ است برای ظروف روکش دار تفلون توصیه نمی شود. برای این منظور می توانید مدل های خورشید که ترکیبی از اسفنج و پارچه نرم هستند را به کار گیرید.

عمده فروشان انواع اسکاج سیم استار

عمده فروشان انواع اسکاج سیم استار اسکاج های سیم استار از نظر شکل ظاهری و بسته بندی نیز تنوع زیادی دارند. به عنوان مثال نوع خورشیدن این محصول که برای شستشوی استکان، کریستال و ظروف تزئینی و تفلون مناسب است به صورت تکی و در بسته بندی پلاستیکی به بازار عرضه می شود. در حالی که اسکاج های مستطیل شکل سیمی به صورت یک پک 4 عددی رنگی عرضه و به فروش می رسد.
توجه کنید که قیمت خرید اسکاج سیم استار درجه یک با توجه به نوع آنها، هزینه های تولیدی، قیمت روز مواد اولیه و همچنین درجه کیفی اسکاج متغیر است. در بازار داخلی نرخ روز این محصولات با نوسانات چندانی همراه نیست اما در خریدهای عمده، استعلام قیمت اهمیت زیادی دارد.
مراکز عمده فروشان و شرکت های صادراتی می توانند از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام به ثبت سفارش و تهیه انواع اسکاج سیم استار با قیمت کارخانه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما