خط تولید عمده اسکاج سیمی معمولی

این تولیدی با ایجاد فضایی بی واسطه، اقدام به تولید و فروش انواع اسکاج سیمی معمولی به صورت عمده کرده است، اسکاج سیم ظرفشویی، کارایی بالا و بافتی مقاوم در دراز مدت دارد. انتخاب اسکاچ جاست گرین مناسب و با کیفیت، سلامت و تمیزی ظرف را تضمین می کند.

خط تولید عمده اسکاج سیمی معمولی

مشخصات بهترین اسکاج ظرفشویی

مشخصات بهترین اسکاج ظرفشویی

اسکاج ظرفشویی جایگاه ویژه ای در هر خانه و آشپزخانه ای دارد.

بهترین اسکاچ دستی، در دراز مدت از هم باز نشده و زیبایی ظاهر خود را حفظ می کند و به پوست دست آسیب نمی زند و در چربی زدایی و پاک کنندگی به خوبی عمل می کند، از تمیز کردن ظروف تا شست و شوی کابینت ها را می توان با آن انجام داد.

در اسکاج سیمی از یک قطعه اسفنج و روکش پارچه ای بارشته های نازک سیمی، استفاده می شود. این اسکاج محصول کاملأ مناسب جهت شست و شوی ظروف حساس و غیر حساس به خط و خش است. لایه ی پارچه سیمی اسکاج نه آنقدر زبر است که به ظروف بلور، چینی و قابلمه های تفلون آسیب برساند و نه آنقدر نرم است که کاربرد شست شوی مناسب داشته باشد. برای ظروف و سطوح بسیار کثیف که چربی و ذرات غذا به سختی از آن جدا می شود به کار می رود.

این اسکاج ها دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • انعطاف مناسب
  • ضدحساسیت
  • دارای خاصیت ضد بو
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  •  ایجاد کف زیاد
  • ماندگاری طولانی
  • قیمت مناسب
  • استفاده حداقلی از مواد شوینده

اسکاج یکی از اشیاء بسیار پر کاربرد در آشپزخانه است. بعضی از افراد به جای اسکاج از اسفنج استفاده می کنند، اسفنج ها با این که زبری ندارند اما آب بسیار زیادی را در خود جذب می کنند و آب و کف جذب شده درون آن ها به صورت کامل خالی نمی شود، همین رطوبت باقی ماند در اسکاج مکانی مناسب برای قارچ، کپک، جرم و میکروب است.

این اسکاج پر قدرت زمان شست و شو هیچ گونه بوی نامطبوعی به جا نمی گذارد و رضایت شما را به طور کامل کسب خواهد کرد. با استفاده از آن دیگر نگران لکه های سطح ظروف و چربی های سر سخت نباشید چرا که اسکاج سیمی سر سخت ترین آن را به راحتی از ظروف می زداید و تمیزی را به خانه تان می آورد. استفاده از آن به هر یک از خانواده ها پیشنهاد می شود.

یکی از آلوده ترین وسایل آشپزخانه اسکاج است که هزاران باکتری در آن می باشد.

رطوبت، مهم ترین دلیل این آلودگی است. باکتری سالمونلا عامل مسمومیت غذایی است، بعد از استفاده آن را در معرض هوا قرار دهید تا خشک شود، از سرکه نیز می توانید برای ضدعفونی کردن آن کمک بگیرید. اگر آلودگی از اسکاج پاک نشود، میکروب ها را به ظرف ها منتقل می کند.

در صورت فرسوده و پاره شدن اسکاج، باید بلافاصله آن را دور انداخت و اسکاج نو جایگزین آن کرد. بهتر است ابتدا چربی های ظرف را با آب گرم جدا و بعد با اسکاج ظرف ها را کفی کرد، با این روش ظرف ها راحت تر تمیز می شود و در اسکاج آلودگی کمتری منتقل می شود.

تمام میکروب های موجود اسکاج با قرار دادن آن در مایکروویو به مدت ۴ دقیقه غیر فعال می شود, یا با قرار دادن آن در مقداری آب و وایتکس می توان، آن را کاملأ ضدعفونی کرد. هر شخص باسلیقه می داند که به اسکاج سیمی در آشپزخانه نیاز است.

می توان انواع اسکاج با کیفیت، در بسته بندی متنوع و قیمت مناسب را، به صورت اینترنتی سفارش داد.

تفاوت های اسکاج سیم ظرفشویی و اسکاج نرم

تفاوت های اسکاج سیم ظرفشویی و اسکاج نرماسکاج سیم ظرفشویی تلفیقی از زبری و نرمی است که برای تمام ظروف مناسب است و چربی های بسیار سر سخت را کاملأ پاک می کند.

اما اسکاج نرم برای افرادی که پوست های حساس دارند بسیار مناسب است، الیاف های استفاده شده در آن از پوست محافظت می کند. مواد اولیه استفاده شده در آن بسیار لطیف است و برای ظروف و سطوح حساس به خط و خش به کار می رود.

برای حفظ سلامتی، کیفیت نباید فراموش شود. اسکاج سیمی از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود.

اسکاج سیمی از الیاف مقاوم تشکیل شده است که در وقت شست و شو تمام آلودگی های روی سطح ظرف را به سرعت می زداید و پاکی و درخشندگی را مهمان ظروف ارزشمندتان می کند.

این اسکاج تا مدت طولانی بافت خود را حفظ می کند. با انتخاب این اسکاج، زیبایی را در کنار تمیزی حفظ کنید. آماده همکاری با شرکت های پخش بهداشتی، هایپر مارکت ها و فروشگاه ها، دربسته بندی های مختلف، لیبل، پک های ۲ تایی و ۳ تایی، ورق شده.

شما می توانید با پرداخت قیمت حقیقی این محصول، بدون صرف زمان و مسافت زیاد این اسکاج ایده آل  خود را سفارش داده و تهیه کنید. با یک بار استفاده کردن، رضایت شما را کسب می کند.

انواع اسکاج سیمی معمولی در بازار

انواع اسکاج سیمی معمولی در بازارانواع اسکاج سیمی معمولی، به صورت عمده یا جزئی باکیفیت بالا و قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می شود. این محصول به قیمت تولید در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به صورت حضوری و آنلاین ارائه می شود.
با اسکاج سیمی می توان هرگونه چربی و میکروب را به صورت کامل پاک کرد، و تمیزی را به خانه آورد. اسکاج های سیمی از الیاف مقاوم ساخته شده اند که قدرت زدودن و تمیز کردن سرسخت ترین چربی و مانده های غذایی و ریزترین و چسبنده ترین میکروب ها را باسرعت از بین می برد و بدون به جا گذاشتن بوی نامطبوع، تمیزی را به ظروف باز می گرداند.
ابرهای استفاده شده در این اسکاج، دارای ضخامت مناسب می باشد. انواع آن در رنگ بندی متنوع و بسته بندی و قیمت مناسب توزیع می گردد.

بزرگترین تولیدی اسکاج های سیمی

بزرگترین تولیدی اسکاج های سیمی

در تولیدی اسکاج های سیمی از مواد درجه یک استفاده می شود که در کیفیت این محصول بسیار مؤثر است. برخی اسکاج ها به صورت ترکیبی با اسفنج تولید می شود که برای ظروف با لکه های مقاوم کاربرد دارد.

نوع دیگر آن با درجه زبری و سختی پایین تر تولید می شود که برای شستن انواع ظروف به کار می رود، این نوع اسکاج برای ظروف حساس و غیر حساس استفاده می شود. اما اسکاج سیمی برای شستن سطوح و ظروفی که چربی و کثیفی مقاومی دارند، بسیار مناسب است.

قیمت این اسکاج، برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه است و همه افراد توانایی خرید آن را دارند.

با استفاده از مواد اولیه مرغوب اسکاج سیمی تولید می شود، مصرف کننده می تواند این اسکاج ظرفشویی را در بسته بندی های مناسب تهیه کند، برای هر منزل و آشپز خانه های شلوغ رستوران ها، آشپزخانه های بزرگ پر رفت و آمد مناسب می باشد. می توانید آن را با قیمت ارزان به صورت جزئی یا عمده خریداری نمایید.

این اسکاج با قابلیت شگفت انگیز خود، هر خانواده را شگفت زده کرده و رضایت مصرف کننده را به دست آورده است.

اسکاج سیمی بسیار پر قدرت و ایده آل است که امروزه در همه آشپزخانه های سطح شهر دیده می شود که این حاکی از محبوبیت و ماندگاری بلند مدت آن می باشد. پس می شود با خیال راحت و آسوده به این محصول قدیمی و با تجربه اعتماد کرد و ظروف ارزشمند خود را به آن سپرد.

امروزه اهمیت به اسکاج باعث شده که به صورت متنوع تولید گردد، تا هر سلیقه ای را مد نظر قرار داده باشد. با این اسکاج می توان با یک حرکت از بین برد و درخشندگی را به خانه خود آورد.

با عرضه ی بهترین و با کیفیت ترین اسکاج ظرفشویی، نیازهای هر فرد از پاکیزگی آشپزخانه به طور کامل برآورده می شود. پیشنهاد می شود این محصول خارق العاده و ایده آل را مطابق با سلیقه شخصی خود تهیه کنید و بهترین ها را، راهی خانه خود کنید.

این اسکاج بی نظیر برای برای شست و شوی ظروف شما در انواع مختلف طراحی شده تا بتواند تمام لکه و چربی و میکروب ها را کامل تمیز کند چرا که بخش مهمی از سلامت خانواده از طریق ظروفی تمیز، تأمین می شود و طبق سلیقه هر شخصی می باشد، زیرا قابلیت بسیار بالایی در چربی زدایی دارد، محصولی است با دوام، با کیفیت و به صرفه برای آشپزخانه ها.

در رنگ، تنوع و سایز بندی بسیار مختلف است، با انتخاب آن دیگر وقت خود را برای سرو کله زدن با مواد غذایی های خشک شده و چربی های سر سخت تلف نمی کنید. این اسکاج به یاری شما برای مبارزه با آلودگی ها می آید و شما را تنها نمی گذارد.

این نوع از اسکاج، در سطح برتر اسکاج های گوناگون می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما